Meest gestelde vragen
Hieronder treft u een aantal veelgestelde vragen aan. Omdat dit een greep uit de veelgestelde vragen is, kan het zijn dat uw vraag er niet tussen staat. Schroom niet en neem contact met ons op om uw vraag alsnog te stellen. U kunt daarvoor gebruik maken van het onderstaand contactformulier. Wij streven ernaar om uw vraag binnen 24 uur te beantwoorden.
Bestelling
Zijn alle producten standaard op voorraad?
Ja, alle producten op Neevo.nl zijn standaard op voorraad. Mocht dit toch niet zo zijn wordt dit duidelijk bij het product vermeld.
Ik woon in België, kan ik bestellen?
Jazeker.
Mijn product is niet op voorraad, wat houdt dit in voor de verzending, levertijd en mijn andere bestelde producten?
Wij streven ernaar om onze producten altijd op voorraad te hebben. Door onverwachtse omstandigheden kan het voorkomen dat een product tijdelijk niet voorradig is. In dat geval nemen we contact met u op voor een gepaste oplossing.
Ik heb geen bevestiging gekregen in mijn mailbox?
Heeft u al gekeken in uw SPAM-box? Indien de bevestiging ook hier niet te zien is, raden wij u aan om contact op te nemen via het contactformulier, info@neevo.nl of bellen naar 085-0043993
Hoe kan ik een klacht indienen?
Uiteraard vinden wij het vervelend dat u een klacht heeft. Als u uw klacht indient via ons contactformulier dan zullen wij binnen 24 uur contact met u opnemen voor uw klachtafhandeling.
Kan ik als gast een bestelling plaatsen?
Ja dit kan. Mocht u bij het afrekenen alsnog een account willen aanmaken dan is hier ook een mogelijkheid voor.
Betalingen
Wat zijn de betaalmogelijkheden bij Neevo.nl?
U kunt bij ons betalen middels IDEAL, Creditcard, KBC, Paypal. Ook is er een mogelijkheid om via KLARNA 14 dagen na uw aankoop te betalen.
Kan ik ook achteraf betalen?
Ja dit kan via KLARNA.
Zijn er kosten verbonden aan betalingen?
Onze betalingen zijn kosteloos.
Waar kan ik mijn facturen vinden?
Dit kan via uw eigen account onder het kopje bestellingen. Ook wordt uw factuur na afronding van het bestelproces naar u gemaild.
Retourneren
Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Ja, dat kan. Hoe je je bestelling kunt retourneren leest u op onze retour aanmeldpagina. Voor een optimale afhandeling van uw retourzending is het van belang dat u alle stappen op onze retour aanmeldpagina volledig doorloopt.
Wanneer wordt mijn retour niet geaccepteerd?
Hiervoor verwijzen wij u naar onze retourvoorwaarden.
Wanneer wordt mijn aankoopbedrag terug gestort?
Wij streven ernaar om de creditering binnen 14 dagen af te handelen.